top of page

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

 כן, כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.

 

איך יוצרים קשר עם השירות לקוחות של בריף?

ניתן ליצור קשר בטלפון 04-8267772 או בדואר אלקטרוני,  נציגי השרות לקוחות של בריף ישמחו
לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולהנעים את חווית הרכישה וההזמנה לפשוטה ונעימה.

 

האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?

בכל המוצרים הנרכשים אשר הספק מתחייב לספק עם המוצר תעודת האחריות מסופקת יחד עם
המוצר לכל בירור נוסף לגבי האחריות, ניתן להתקשר ישירות לספק הרלוונטי.

 

האם ניתן לספק את המוצר הנרכש לכתובת בחו"ל?

לא ניתן בשלב זה לשלוח מוצרים לחו"ל, ניתן לספק כל מוצר הנרכש באתר לכתובת בישראל
בלבד או לאסוף מהחנות הראשית שבכרמיאל. 

 

ביצעתי הזמנה ובחרתי באיסוף עצמי, כיצד אדע מתי אוכל לאסוף את ההזמנה?

עם הגעת הזמנתך לחנות נציג השרות לקוחות יטלפן להודיע כאשר ההזמנה מוכנה, מרגע קבלת
ההודעה תוכל להגיע לחנות בשעות הפעילות ולאסוף את ההזמנה.

 

האם ניתן להגיע לאחד הסניפים ולבצע הזמנה?

 כן, ניתן להגיע לחנות ולבצע את ההזמנה בחנות הממוקמת ברחוב מעלה כמון 9, אזור תעשיה, כרמיאל (מתחם מיי סנטר)
שעות פעילות א-ה 10:00-19:00
 יום ו 09:00-14:00 שבת סגור

 

התמונה שאני מעוניין  להגדיל אינה שמורה כקובץ מחשב ?

אנו מציעים ללקוחותינו שירות סריקה מקצועית, ניתן להגיע אל החנות לביצוע הסריקה, הפריט
שנמסר לסריקה יוחזר ביחד עם הזמנתך.

 

על אילו מוצרים ניתן להזמין תמונות?

 אנו מציעים מגוון של מוצרים המופיעים בלשונית "הדפסה על מוצרים" כגון- חולצות, ספלים,
כריות, דובי, לוחות שנה וכד'.

 

הפוסטר שלי נראה בסדר על המסך. האם הוא יודפס בצורה זהה?

כל קובץ נראה אחרת על מסכים שונים, לכן ישנה סטייה של 5-10 אחוז של הצבעים מהקובץ
המקורי. במידה והתמונה מגיעה מתוכנות אופיס למיניהן, יש לקחת בחשבון שסמלים וגרפיקות
מסוימות שיובאו מאתרי אינטרנט לא יודפסו באיכות טובה.

 

מהי האיכות המינימאלית שניתן לשלוח תמונה להדפסה?

ברגע שתשלחו את התמונה דרך המייל הגרפיקאי של בריף יעבור על הקובץ ויבדוק את טיב
האיכות ולפי זה יוחלט ביחד עם הלקוח, על איזה מוצרים ובאיזה גודל ניתן לבצע את ההדפסה.

 

מדוע הדפסת תמונה מגלריה עולה יותר?

מכיוון שבשקלול המחיר מחושבים גם התמלוגים לאמן שיצר את התמונה - זוהי תמונה המוגנת
בזכויות יוצרים.

 

האם ניתן לקבל הצעת מחיר בטרם ביצוע ההזמנה?

בוודאי – ניתן ליצור קשר דרך הטלפון 04-8267772 או דרך עמוד צור הקשר ונציג מצוות בריף
ישמח לענות על כל שאלה בנוגע למחירים.

 

כיצד מתבצע אופן התשלום?

לאחר שביצעתם את ההזמנה למוצר הרצוי, נציג מצוות בריף ייצור איתכם קשר על מנת לגבות את
התשלום דרך הטלפון.

שאלות ותשובות נפוצות

סימן שאלה כלוגו
bottom of page